Jij bent ontevreden over mijn bezoek aan mij.  
Wat kan je doen? 

 

Als je niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit of over iets wat ik heb gedaan of juist niet heb gedaan dan kun je een aantal zaken doen.  

 

Stap 1. Bespreek je ontevredenheid met mij. 

Als je niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit of over iets wat ik heb gedaan of juist niet heb gedaan, bespreek dit dan eerst met mij. Zo lang ik niet weet dat je ontevreden bent, kan ik niets doen aan deze ontevredenheid. Als we er samen niet uitkomen of als je het lastig vindt om een gesprek met mij aan te gaan, dan kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris. 

 

Stap 2. Neem contact op met de klachtenfunctionaris 

De klachtenfunctionaris kan je helpen bij het vinden van de juiste weg voor de behandeling van jouw klacht. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk en luistert, informeert, adviseert en kan proberen te bemiddelen tussen jou en mij. De klachtenfunctionaris doet geen uitspraak over wie er gelijk heeft. Als na inzet van de klachtenfunctionaris het probleem of de klacht niet naar tevredenheid is opgelost, dan kan de klachtenfunctionaris je informeren over de verdere mogelijkheden die er zijn om jouw klacht voor te leggen zoals de klachtencommissie of de geschillencommissie. 

 

Wilt je contact met de klachtenfunctionaris, dan kunt je bellen, mailen of een klachtenformulier invullen: 

  
Klachtenformulier: www.ngsmassage.nl/klachten 
Mailadres: klacht@ngsmassage.nl 
Telefoonnummer: 06-21331090
 

 

Kosten 

Aan de inzet van de klachtenfunctionaris zijn geen kosten verbonden. 

Hiervoor ben ik lid  van het Nederlands Genootschap voor Sportmassage 

 en ben ik aangesloten bij de NGS Klachtenservice Wkkgz.